Bogowie zstępują na Midgard

Chociaż tytuł brzmi dość poważnie osoba, która za nim stoi wcale nie jest taka ponura jaka się wydaje.

 
 


Po wielu namowach ze strony znajomych, a także osób, które mnie kojarzą postanowiłam założyć bloga. Zakładam, że przez głowę przebrnęła wam myśl "Kolejny nudny twór opisujący to, co już znane".  Muszę was zaskoczyć drodzy czytelnicy! Tak nie będzie.

Skupię się głównie na tworzeniu prac edytorskich, teoriach, opowiadaniach, a także moich pomysłach do gry. Nie ukrywam, pewnie znajdą tu miejsce także opisy aktualizacji, misji czy miejsc, ale będą to tylko małe odskocznie od klasycznego klimatu panującego na blogu.

W skrócie, blog ma na celu ukazania Wyspy Jorvik w moich oczach. Wyliczając to co będzie się tu pojawiało mamy dość niedługi plan:

1. Moje autorskie edity, ale także prace innych autorów;
Bądźmy szczerzy, wiele świetnych artystów jest niedostrzeganych bądź boją się, że ich prace zostaną wyśmiane. Tutaj z pomocą przychodzę ja! Mamy tutaj do czynienia z kącikiem artystycznym dla wszystkich zainteresowanych.

2. Teorie;
Czy na tym świecie jest chociaż jedna osoba, która nie myślała nad pewnymi rzeczami w całkiem inny sposób? Też tak myślę, raczej takiej nie ma. Stąd też pomysł na ten rodzaj postów. Jestem osobą uwielbiającą wszystko pod względem literackim, ale nikt nie jest idealny, i niektóre pomysły mogą się wydać po prostu pozbawione ważnych wątków. I dlatego wszystko to, co będę tworzyła wymaga waszego udziału. Razem stworzymy wspólną wersję. Ja tylko tworzę podstawę.

3. Opowiadania;
Skoro już jesteśmy przy tworach literackich nie zabraknie tu także opowiadań. Mam już plan na jeden z nich, ale fabuły jeszcze nie zdradzę i na pewno nie pojawi się ono tutaj w najbliższym czasie. Zdradzę jedynie, że będzie nawiązywało do fabuły Star Stable. Kto by się spodziewał, nieprawdaż?

4. Pomysły;
Ta część bloga była nieunikniona. W mojej głowie piętrzy się masa pomysłów, których nie jestem w stanie wykonać. Umiejętności, brak sprzętu... wszystko się na to składa. Ale kto wie, może zainspiruję kogoś z was. To pierwsza część tego podpunktu druga natomiast tyczy się tego co chciałabym zobaczyć w naszej ukochanej grze Star Stable i gwarantuję wam, nie będą to pomysły rodem "Chcę kantary w SSO, bo będzie realistyczniej". Tutaj możecie się przygotować na napływ pomysłów, o których nawet wam się nie śniło... Chyba.

5. Posty epizodyczne;
Opisy aktualizacji, pomysły na zestaw czy też relacje z rajdów nie będą się tu pojawiały niczym chleb powszedni. Będą tutaj gościć tylko czasami, aby odskoczyć od zwykłej treści bloga.

Jeżeli dotrwaliście do końca mojego (nie)krótkiego powitania jestem z was naprawdę dumna.
Zostawcie komentarz i opinię na temat pomysłu na blog. Może zainspirujecie mnie do czegoś nowego?

~HEL

Komentarze

  1. No,no pomysł mega nareszcie inny blog a nie: Dzisiaj środa! Zobaczmy co przygotowało dla nas sso!
    Super blog,na pewno będę czytać ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz